Branding og afsætning i receptionen
Uddannelsen giver redskaber og kompetence til at brande virksomheden. Uddannelsen er for medarbejdere i receptionen, der ønsker inspiration og værktøjer inden for markedsføring, salg og service, der er målrettet virksomhedens gæstesegmenter
Mål
- Du kan anvende redskaber til at understøtte og videreudvikle virksomhedens brand inden for hotel og restaurant.- Du kan anvende viden om gæstesegmentering og markedsføringsstrategier inden for hotel og restaurant ved afsætning af virksomhedens koncepter.- Du kan anvende redskaber til salg og service i receptionen for afsætning af virksomhedens koncepter under hensyntagen til gæstens individuelle behov.
Målgruppe
Uddannelsen henvender sig både til den faglærte og ufaglærte receptionist på hoteller, hostels, vandrehjem, campingpladser, konferencecentre, kroer samt herregårde og slotte, som udbyder overnatning
Kursusbevis
Der er ingen eksamen. Uddannelsesstedet skal udstede et uddannelsesbevis til deltagere, der efter underviserens vurdering har opnået de mål, der er beskrevet i målformuleringen.
AMU-KODE
48010