48010 – Branding og afsætning i receptionen

Kurset Branding og afsætning i receptionen giver redskaber og kompetence til at brande virksomheden. Kurset er for medarbejdere i receptionen, der ønsker inspiration og værktøjer inden for markedsføring, salg og service, der er målrettet virksomhedens gæstesegmenter

Målgruppe:
Uddannelsen henvender sig både til den faglærte og ufaglærte receptionist på hoteller, hostels, vandrehjem, campingpladser, konferencecentre, kroer samt herregårde og slotte, som udbyder overnatning

Mål:
Deltageren kan anvende redskaber til at udvikle og understøtte virksomhedens brand inden for hotel og restaurantbranchen. Deltageren kan anvende viden om gæstesegmentering og markedsføringsstrategier ved afsætning af virksomhedens serviceydelser og produkter, der er i overensstemmelse med virksomhedens brand. Deltageren kan anvende redskaber ved salg og service i receptionen til afsætning af virksomhedens serviceydelser og produkter samt udføre gæstebetjeningen ud fra gæsternes individuelle behov og ønsker.

Varighed:
2,0 dage

Bedømmelse:
Uddannelsesstedet skal udstede et AMU-uddannelsesbevis til deltagere, der efter underviserens vurdering har opnået de mål, der er beskrevet i målformuleringen.

Pris:
Deltagergebyret ligger mellem 130,00-180,00 kr. pr. dag pr. deltager.
Når et kursus er udbudt i Kursuskalenderen vil den korrekte pris være påført.