47869 – Branchekorrespondance i receptionen

Korrespondancen er en stor del af receptionens serviceydelser og salgsparameter. På kurset Branchekorrespondance i receptionen er en stor del af den personlige service over for gæsterne en væsentlig del af virksomhedens image. Den eksterne såvel som den interne branchekorrespondance afspejler tydeligt virksomhedens værdigrundlag og skal altid være tilpasset tidens krav til skriftlig kommunikation samt den anvendte teknologi.

Målgruppe:
Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig mod medarbejdere (faglærte/ikke-faglærte), der er beskæftiget med branchekorrespondance i receptionen i forbindelse med bespisning, konceptydelser, ophold og/eller overnatning.

Mål:
Deltageren kan udføre branchekorrespondance tilpasset tidens krav til skriftlig kommunikation i relation til den anvendte teknologi i hotelbranchen. Deltageren kan i sin korrespondance repræsentere virksomhedens udadtil og afspejle virksomhedens koncept i relation til rette segment. Deltageren kan udarbejde skriftlige tilbud og bekræftelser korrekt. Deltageren kan anvende de mest almindelige forretnings- og brancheudtryk i den interne og eksterne korrespondance. – Uddannelsen gennemføres som branchekorrespondance på dansk eller branchekorrespondance på engelsk.

Varighed:
2,0 dage

Bedømmelse:
Uddannelsesstedet skal udstede et AMU-uddannelsesbevis til de deltagere, der efter underviserens vurdering har opnået de mål, der er beskrevet i uddannelsens målformulering.

Pris:
Deltagergebyret ligger mellem 130,00-180,00 kr. pr. dag pr. deltager.
Når et kursus er udbudt i Kursuskalenderen vil den korrekte pris være påført.