48009 – Receptionens innovative serviceydelser

Uddannelsen er for erfarne medarbejdere i receptioner, som ønsker ny inspiration og værktøjer inden for udvikling af innovative serviceydelser. Uddannelsen giver kompetence til at udvikle serviceprodukter i tråd med virksomhedens brand ud fra viden om serviceydelser, virksomhedens gæster, værtskab, gæstebetjening og gæstepsykologi.

Målgruppe:
Uddannelsen henvender sig til den faglærte og ufaglærte receptionist på hoteller, hostels, vandrehjem, campingpladser, konferencecentre, kroer samt herregårde og slotte, som udbyder overnatning

Mål:
Deltageren kan anvende viden om virksomhedens gæster og gæstesegmentering til at udvikle nye produkter og serviceydelser inden for hotel og restaurant, der er i overensstemmelse med virksomhedens kendetegn. Deltagen kan videreudvikle virksomhedens eksisterende produkter og serviceydelser i takt med udviklingen og gæsternes forventninger. Deltageren kan anvende viden om serviceydelser, gæstebetjening, gæstepsykologi og værtskab til at målrette udviklingen af virksomhedens produkter og serviceydelser inden for hotel og restaurant til den enkelte gæst.

Varighed:
2,0 dage

Bedømmelse:
Uddannelsesstedet skal udstede et AMU-uddannelsesbevis til deltagere, der efter underviserens vurdering har opnået de mål, der er beskrevet i målformuleringen.

Pris:
Deltagergebyret ligger mellem 130,00-180,00 kr. pr. dag pr. deltager.
Når et kursus er udbudt i Kursuskalenderen vil den korrekte pris være påført.