Skab unikke gæsteoplevelser sammen med gæsten
Deltageren kan forstå og benytte oplevelsesøkonomiens grundlæggende principper til at skabe mindeværdige serviceoplevelser sammen med gæsten. Deltageren kan afstemme gæstens forventninger og anvende dialogbaseret interaktion i mødet med gæsten. Deltageren kan anvende viden om virksomhedens koncept og produkter og de fem sanser i sensorik til at skabe merværdi og oplevelser sammen med gæsten.
Mål
Du kan: - afstemme gæstens forventninger og optræde dialogbaseret i din interaktion med gæsten. - i mødet med gæsten anvende viden om virksomhedens koncept og produkter til at skabe merværdi for gæsten. - med afsæt i virksomhedens koncept og produkter, benytte de fem klassiske sanser (syns-, høre-, smags-, lugte- og følesansen) i skabelsen af gæsteoplevelser sammen med gæsten. - skabe personlige oplevelser sammen med gæsten, så gæsten får lyst til at komme igen og anbefale virksomheden til andre.
Målgruppe
Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig mod medarbejdere (faglærte/ikke-faglærte), der er beskæftiget med gæstebetjening på hoteller og restauranter.
Kursusbevis
Der er en mundtlig prøve til uddannelsen