Det gode værtskab i gæstebetjeningen 1
Med kurset får du viden og færdigheder, som gør dig i stand til at yde god og imødekommende gæstebetjening, hvor du ud fra virksomhedens værdier indfrier gæstens ønsker og forventninger.
Mål
Du opnår viden, som gør dig i stand til:- At beskrive værtskabsbegrebet- At beskrive sammenhængen mellem egen service og virksomhedens værdier og kultur.- At beskrive forskellige metoder til at afdække gæstens forventninger og ønsker.På baggrund af den opnåede viden opnår du færdighed i:- At levere god service, som forener gæstens forventninger & ønsker med virksomhedens værdier & kultur
Målgruppe
Kurset retter sig mod ikke-faglærte medarbejdere, som arbejder eller ønsker at arbejde med gæstebetjening på hotel eller restaurant. Der udbydes også "20940 Det gode værtskab i gæstebetjeningen 2" og "20863 Gæstebetjening: Gastronomen i værtsrollen" til kursister, der ønsker yderligere viden og færdigheder.
Kursusbevis
Der er en mundtlig prøve til uddannelsen
AMU-KODE
20812