Det gode værtskab i gæstebetjeningen 2
Med kurset får du viden og færdigheder, som gør dig i stand til i samarbejde med kolleger at forbedre gæstens oplevelse, serviceniveauet og værtskabet.
Mål
Du opnår viden, som gør dig i stand til:- At definere servicebegrebet og forklare sammenhængen mellem service og virksomhedens værdier og kultur; herunder samarbejdet i kollegagrupper.- At beskrive forskellige metoder til at afdække typiske udfordringer i hverdagen, som kan forringe gæstens oplevelse af service.På baggrund af den opnåede viden opnår du færdighed i:- At identificere virksomhedens udfordringer og muligheder i arbejdet med at tilbyde gæsten god service.- At inspirere kolleger til at samarbejde om at forbedre gæstens oplevelse, serviceniveauet og værtskabet.
Målgruppe
Kurset retter sig mod faglærte og erfarne ikke-faglærte medarbejdere, der arbejder med gæstebetjening på hotel eller restaurant. Kurset er udviklet til kursister, der har taget 20812 Det gode værtskab i gæstebetjeningen 1, eller har tilsvarende viden og færdigheder.
Kursusbevis
Der er en mundtlig prøve til uddannelsen
AMU-KODE
20940