Guest Experience
Guest experience er et intensivt kursusforløb, der giver værktøjer og færdigheder til at levere exceptionel service. Uddannelsen fokuserer på områder som kommunikation, konflikthåndtering, kulturforståelse og innovation, der har stor indflydelse på gæsternes oplevelse og tilfredshed.
I en tid, hvor anmeldelser - professionelle som privates - fylder mere end nogensinde før, er serviceniveauet afgørende. Det er ikke kun gæsternes oplevelse, men hvordan de deler deres oplevelser, der kan påvirke din virksomheds omdømme. Dette kursus hjælper dig med at skabe gæsteoplevelser, der imødekommer gæsternes forventninger.
Kurset forbereder dig på at navigere som vært i gæsterejsen, sikre at hver interaktion er mindeværdig og at skabe en positiv indvirkning. Du lærer at forstå og imødekomme dine gæsters behov, håndtere konflikter professionelt og innovativt samt skabe loyalitet og begejstring, der gør en forskel.
Målgruppe
Uddannelsen henvender sig til receptionister, tjenere, kokke og andre, der arbejder med værtskab og gæsteservice på hoteller, i restauranter, kantiner og mange andre steder i fx oplevelsesindustrien. Uanset din rolle er du med til at forme gæsternes oplevelse.
Kursusbevis
Der er en skriftlig prøve til uddannelsen