Hotel- og Restaurantskolens hovedbygning.

Om skolen

Hotel- og Restaurantskolen er hele branchens skole

Hotel- og Restaurantskolen har siden 1922 uddannet kokke, tjenere og andre elever til hotel- og restaurationsbranchen. Vi uddanner mere end 850 elever og 3500 kursister årligt.

Branchens skole

Vores kerneopgave er at uddanne, inspirere og danne vores elever, så de kan udvikle og udbrede verdens dejligste mad, berigende måltider, taktfuldt værtskab og fantastisk service.

Med respekt for kvalitet, nydelse og sanselighed vil de gøre en forskel for verden og hverdagen. Og samtidig rustes de til at tage hånd om at gøre deres del af fremtidens fødevaresystem og turisme bæredygtig.

Læs om vores historie

Vi vil skabe en fagskole, der med respekt for naturen og den verden vi lever i, uddanner fremtidens håndværkere inden for mad, måltider og værtskab til at gøre en meningsfuld forskel, både i deres egne arbejdsliv og for samfundet.

Med afsæt i stolte fagtraditioner skal skolens elever flytte gastronomien, hverdagsmaden og gæstgiveriet til nye højder. Til gavn og glæde for os alle.

Læs om vision og værdier

Hvem er vi?

Find organisationsdiagram, se hvem der sidder i udvalg og bestyrelse

Søren Poul Nielsen