Receptionens innovative serviceydelser
Uddannelsen er for erfarne medarbejdere i receptioner, som ønsker ny inspiration og værktøjer inden for udvikling af innovative serviceydelser. Uddannelsen giver kompetence til at udvikle serviceprodukter i tråd med virksomhedens brand ud fra viden om serviceydelser, virksomhedens gæster, værtskab, gæstebetjening og gæstepsykologi.
Mål
- Du kan anvende viden om segmentering og virksomhedens gæster til at udvikle nye produkter og serviceydelser inden for hotel og restaurant, der er i overensstemmelse med virksomhedens kendetegn.- Du kan målrette udviklingen af virksomhedens produkter og serviceydelser til den enkelte gæst ud fra viden om produkter, serviceydelser, gæstebetjening, gæstepsykologi og værtskab.
Målgruppe
Uddannelsen henvender sig til den faglærte og ufaglærte receptionist på hoteller, hostels, vandrehjem, campingpladser, konferencecentre, kroer samt herregårde og slotte, som udbyder overnatning
Kursusbevis
Der er ingen eksamen. Uddannelsesstedet skal udstede et uddannelsesbevis til deltagere, der efter underviserens vurdering har opnået de mål, der er beskrevet i målformuleringen.
AMU-KODE
48009