Trivsel og sikkerhed på hotel og restaurant 1
Kurset giver dig redskaber og kompetence til at være rollemodel for anerkendende kommunikation på hotel og restaurant og til at lave supervision, så du kan udvikle og varetage kollegers trivsel og skabe tryg atmosfære for frontpersonalets daglige opgaver med gæstebetjening på hotel og restaurant.
Mål
- Du kan anvende supervision til udvikling af kollegers trivsel i det daglige arbejde med gæstebetjening.- Du kan fremstå som rollemodel for anerkendende kommunikation i samarbejdet mellem frontpersonalet.- Du kan skabe tryg atmosfære for kolleger i deres daglige arbejdsopgaver med håndtering af gæster.
Målgruppe
Kurset er henvendt til erfarne medarbejdere inden for hotel- og restaurationsbranchen, som har arbejdsopgaver i relation til personalets trivsel og sikkerhed.
Kursusbevis
Der er ingen eksamen. Uddannelsesstedet skal udstede et uddannelsesbevis til deltagere, der efter underviserens vurdering har opnået de mål, der er beskrevet i målformuleringen.
AMU-KODE
48589
Varighed
1 dage