Kommunikation og serviceorienteret gæstebetjening
Du kan anvende personlig kommunikation både skriftligt og mundligt, så gæsten føler sig velkommen. Yderligere kan du optræde præsentabelt, professionelt og imødekommende over for gæstens behov og ønsker.
Mål
- Du kan anvende personlig kommunikation der har til formål at få gæsten til at føle sig velkommen.- Du kan anvende skriftlig kommunikation der har til formål, at få gæsten til at føle sig velkommen og få en god oplevelse.- Du kan anvende kommunikation til at afdække gæstens behov, ønsker og forventninger.- Du kan optræde præsentabel, professionel og imødekommende.- Du kan udvise diskretion og høflighed som del af den professionelle gæstebetjening.
Målgruppe
Medarbejdere der arbejder med servicering, modtagelse og betjening af gæster i forbindelse med ophold og/eller overnatning samt tryghed/sikkerhed i forbindelse hermed.
Kursusbevis
Der er en skriftlig prøve til uddannelsen
AMU-KODE
48872
Varighed
2 dage