Værtskab og oplevelser på hotel og restaurant 2
Du kan samarbejde med kollegaer om at skabe oplevelser og værtskab samt anvende kommunikation til at fremme arbejdet med dette. Yderligere kan du motivere dine kollegaer i arbejdet og i at identificere virksomhedens udfordringer og muligheder hermed. Det forudsættes, at deltageren enten har gennemført "Værtskab og oplevelser på hotel og restaurant 1" inden for pågældende brugergruppe eller har tilsvarende kvalifikationer.
Mål
- Du kan samarbejde med kollegaer om at skabe oplevelser og værtskab med afsæt i virksomhedens værdier og virksomhedskultur.- Motivere kollegaer til at arbejde med oplevelser, service og værtskab samt identificere virksomhedens udfordringer og muligheder i dette arbejde.- Du kan anvende kommunikation til at fremme arbejdet med værtskab, service og oplevelser.
Målgruppe
Medarbejdere der arbejder med servicering, modtagelse og betjening af gæster i forbindelse med ophold og/eller overnatning samt tryghed/sikkerhed i forbindelse hermed.
Kursusbevis
Der er en skriftlig prøve til uddannelsen
AMU-KODE
48871
Varighed
2 dage