Som receptionist-elev lærer du om værtskab, kommunikation og kulturforståelse.

Værtskab og oplevelser­ på hotel og restaurant 1

Bliv god til at yde service med afsæt i din arbejdsplads' værdier

Værtskab og oplevelser­ på hotel og restaurant 1

Når gæster kommer på restauranter og hoteller, er det altafgørende, at de bliver mødt med god og imødekommende gæstebetjening, så de får lyst til at komme igen.

Det får du en god forståelse for på dette kursus på Hotel- og Restaurantskolen i København.

Du lærer at yde god service med afsæt i din arbejdsplads’ værdier, kultur og koncept, og du lærer at forstå gæstens behov og ønsker, så oplevelsen bliver god.

Inden for samme målrettede brugergruppe giver uddannelsen kompetencer til at deltage i 48871 Værtskab og oplevelser på hotel og restaurant 2.

Mål

- Du kan anvende god og imødekommende gæstebetjening og indfri gæstens ønsker og forventninger ud fra givne muligheder.- Du kan udføre god service med afsæt i virksomhedens værdier, kultur og koncept.- Du kan skabe gode oplevelser for gæsten, som tager afsæt i gæstens forventninger og ønsker til dette.

Målgruppe

Medarbejdere der arbejder med servicering, modtagelse og betjening af gæster i forbindelse med ophold og/eller overnatning samt tryghed/sikkerhed i forbindelse hermed.

Kursusbevis

Der er en skriftlig prøve til uddannelsen

AMU-KODE

48870

Varighed

1 dage

Connie Lyholmer
Kursusadministrator

Connie H. Lyholmer

;